IKEA brengt Walter Van Beirendonck collectie tot leven in Wondermooi show

Op 7 juni komt de langverwachte GLÖDANDE collectie, die IKEA ontwikkelde in samenwerking met modeontwerper Walter Van Beirendonck, in de Belgische woonwarenhuizen. Een moment dat we niet onopgemerkt voorbij wilden laten gaan. Daarom creëerde IKEA de Wondermooi show in de thuishaven van de ontwerper. Met de prachtige inkomhal van het Centraal Station van Antwerpen als decor, werden de vijf Wondermooi figuren uit de collectie tot leven gebracht.

Voor de eerste keer was de show ook live te volgen via de Facebookpagina van IKEA Belgium

Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan zeker de Wondermooie video van het event hieronder.

Sabrina Requejo

Commercial PR responsible, IKEA Belgium