Een droominterieur van IKEA voor Milo

IKEA België is trotse partner voor setaankleding in de nieuwste telenovelle van VTM1

ZAVENTEM, 05 januari 2024 - In de nieuwste telenovelle, Milo, van VTM zullen Vlaamse kijkers de inspirerende interieuroplossingen van IKEA kunnen herkennen. Als trotse partner van het programma kon IKEA België in samenwerking met Heartmade Media, de set voorzien van verschillende keukens, meubels en woonaccessoires. De slaapkamer van Milo zal ook de komende maanden in IKEA Gent, IKEA Wilrijk, IKEA Hasselt en IKEA Zaventem tentoongesteld worden in de winkel.

Alle beelden in hoge resolutie en prijzen zijn beschikbaar in de IKEA Media Galerij.

IKEA België, VTM en het productiehuis Heartmade Media slaan de handen in elkaar voor de aankleding van de nieuwe telenovelle Milo. Doordat IKEA België vanaf het begin betrokken werd bij de productie, gaat het om een verregaande samenwerking waardoor haar expertise in het inrichten van een leefruimte mee de sfeer kan bepalen. IKEA België leverde keukens, meubels en woonaccessoires op voor de filmset. Interieurexperten van IKEA bepaalden op basis van de moodboards van het productiehuis de juiste stijl en het perfecte interieur voor Milo en haar naasten inrichten.

“IKEA was voor ons de perfecte match voor de aankleding van de telenovelle Milo. Creatief, jong en gedurfd is een stijl dat zij perfect konden waarmaken”, zo vertelt William Vaesen, Managing Partner bij Heartmade Media.

Bovendien zal de slaapkamer van Milo, één van de kamers die van kop tot teen met IKEA aangekleed werd, in de vier Vlaamse IKEA winkels nagebouwd worden in de loop van januari. Hierdoor kunnen fans van de telenovelle zich op een echte filmset wanen en inspiratie opdoen om thuis voor dezelfde kleurrijke inrichting te kiezen.

“Voor Milo hebben we voor een opvallende en frisse inrichting gekozen. De gedurfde kleurenkeuze gecombineerd met leuke DIY-hacks om IKEA meubels te personaliseren zal de jongere generatie ongetwijfeld aanspreken en tonen hoe je met onze interieuroplossingen je persoonlijkheid kan laten zien”, zegt Jolanda Wetzelaer, interieuxexperte bij IKEA België.

Voor productaanvragen en meer informatie, contacteer [email protected].

Voor meer informatie, neem contact op met:
Persdienst IKEA België
[email protected] ​